עמוד:90

| מדריך למורה - פרק 4 90 הרחבות ד . א . הוסיפו ניקוד למשחק : צרו משתנה ניקוד, אתחלו אותו ל- 0 והעלו את ערכו ב- 1 בכל פעם שהשחקן משיב נכון על השאלה . ב . תוכלו ליצור חידון ובו שאלות מגוונות . צרו חידון שיש בו שתי רשימות . ברשימה אחת שמרו את השאלות ובאחרת את התשובות . הרחבה זו מאפשרת לתלמידים גמישות גדולה יותר ביצירת החידון כיוון שהשאלות יכולות להיות שונות זו מזו ( להבדיל מתרגיל זה שבו כל השאלות הן מסוג "מי אני ? " ) . ברשימה שאלות שמרו את השאלות של החידון, וברשימה תשובות שמרו את התשובות . במקום לשאול בכל פעם "מי אני ? " השאלה תילקח מתוך המיקום המתאים ברשימה שאלות . הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 הציעו חידון בנושא שקרוב לליבכם והדגימו את שלב התכנון . + + תשובותתשובות אורך 4אורך 4 11 22 = = מה שם החבר הטוב של הארי ? רון מה שם החברה הטובה של הארי ? הרמיוני 33 מה שם בית הספר לקוסמים ? הוגוורטס 44 איך קוראים לזה שאין לנקוב בשמו ? וולדמורט

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר