עמוד:109

מדריך למורה - פרק 5 | 109 הרחבה – אנימציה של קובייה מתגלגלת ז . תוכלו להציג את ההרחבה בשיעור נפרד או להציע לתלמידים לחקור אותה בכוחות עצמם . הציגו לתלמידים את תלבושות הקובייה . תלבושות 1 עד 6 מייצגות את המספרים המתאימים של הקובייה . תלבושות 7 עד 9 מייצגות קובייה תלת-ממדית : הציגו תוך כדי דיון את הקוד הבא המדגים קובייה מתגלגלת : הרחיבו את הקוד : עטפו קוד זה בהוראת חזור מספר פעמים ( מספר הפעמים יכול להיות משתנה אקראי או מספר קבוע שתחליטו עליו ) . הוסיפו הוראת פנה לכיוון < בחר מספר אקראי > לפני הלולאה . זכרו להוסיף לאחר הלולאה את ההוראה : קבע תלבושת למספר אקראי בין 1 ל- 6 . הדגמת שלב התכנון על ידי המורה : . 4 הדגימו את שלב תכנון המשחק . כל משחק שיש בו גורם של מזל ( למשל "אבן נייר או מספריים" ) יכול להתאים למסגרת זו . בנוסף תוכלו להדגים תכנון של הרחבת המשחק למשחק לוח ובו תוצאת הקובייה משמשת להתקדמות השחקן על הלוח . 9 9 8 8 7 7 ל 16 בחר מספר אקראי ביןקבע תלבושת ל ל 79 בחר מספר אקראי ביןקבע תלבושת ל 7 זוז צעדים 7 זוז צעדים חכה 02 . 0 שניות חכה 02 . 0 שניות בנגיעה במסגרת שנה כיוון

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר