עמוד:116

| מדריך למורה - פרק 5 116 הדגמת שלב התכנון על ידי המורה . 4 הדגימו את שלב דמיון המשחק . כל משחק ובו שני שחקנים מתחרים בקליעה או בתפיסה יכול להתאים למסגרת זו . תוכלו, למשל, להפוך את המטרה לסל ואת החיצים לכדור . רוב שואל על משתנה לדמות נועם כתב קוד למשחק של שני שחקנים . א . הוא יצר את הדמות שחקן 1 , ובהמשך הוא מתכנן לשכפל דמות זו כדי ליצור את הדמות שחקן 2 . לשחקנים במשחק של נועם יש חיים . השלימו : כדאי לנועם לשמור את החיים של שחקן 1 במשתנה . הסבירו : לין כתבה קוד למשחק פיצוץ בלונים בעזרת סיכה . ב . אלה המשתנים המוצגים על הבמה : השלימו את הסעיפים לפי המידע הנתון בתצוגת משתנים אלה . המשתנה הוא משתנה . המשתנה הוא משתנה . איך קוראים לדמות במשחק של לין ? . דור כתב קוד למשחק של שני שחקנים . לדמויות של השחקנים הוא קרא חללית 1 ג . וחללית 2 . לכל שחקן יש משתנה פרטי בשם חיים, והמשחק מסתיים כאשר לאחד השחקנים נגמרו החיים . דור כתב לדמות חללית 1 את הקוד הבודק אם המשחק הסתיים, אך התקשה בהשלמת התנאי לסיום המשחק . 1 . השלימו : הלבנה החסרה בתנאי נמצאת בקבוצת ההוראות . 2 . השלימו את החסר בלבנה כך שהיא תתאים להשלמת התנאי לסיום המשחק : לדמות / לכל הדמויות 06זמן 0 סיכה : בלונים לדמות / לכל הדמויות לדמות / לכל הדמויות לעולמים אם חיים 0 = ? 0 = או אז הכול עצור חיים חללית 2 של לדמות בלונים לדמות לכל הדמויות זמן סיכה החיים הם מאפיין של השחקן ואינם משותפים לשני השחקנים . חיישנים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר