עמוד:121

מדריך למורה - פרק 6 | 121 שינוי צבע הכפילים ו . הזכירו שכאשר הכפילים נוצרים יש להם אותן התכונות של ההורה . כדי ליצור כפילים שיש להם תכונות שונות משל ההורה מאתחלים את התכונות שלהם בתחילת התסריט כאשר מופעל ככפיל . שנו את הצבע של בועות הכפילים ואת כיוון התנועה שלהם . תוכלו לשלב בהוראות אלה מספרים אקראיים כדי שהבועות יהיו שונות זו מזו : לקראת עבודה עצמית – תכנון הסרטון האישי : . 4 הציעו לתלמידים לחשוב על סרטון משלהם ובו דמות אחת שאין-סוף עותקים שלה זזים על הבמה בזה אחר זה ואז נעלמים . עודדו אותם להרחיב את הדמיון שלהם ולהציג אנימציה אחרת : אנימציה של סיפור אחר, למשל : טיפות גשם שיורדות מהשמיים, כוכבים נופלים, ילד מפריח א . בועות, קוסם מפריח יונים הציעו להם לשנות את הקוד, למשל : ב . • שינוי אופן התנועה – אופקית, אנכית, אקראית, מנקודה מסוימת לכיוון אקראי או ממיקום אקראי לנקודה מסוימת ועוד • שימוש בתלבושות המאפשר הצגת כפילים שונים זה מזה • שימוש באפקטים שונים בועה - כפיל קבע תלבושת ל קבע אפקט צבע ל ל 0199 בחר מספר אקראי בין כאשר מופעל ככפיל ל 3030 - בחר מספר אקראי ביןפנה לכיוון נוגע ב קצה ? חזור עד ש 5 זוז צעדים מחק כפיל זה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר