עמוד:131

מדריך למורה - פרק 6 | 131 היכנסו לבניית המשחק . מומלץ לעבוד על פי השלבים האלה : . 3 במשחק יש דמות אחת של אות שיש לה 26 תלבושות ( האותיות A עד Z ) וכל האותיות במשחק א . הן כפילים שלה . הציגו את התלבושות השונות וחדדו ששם התלבושת הוא שם האות המיוצגת הציור : הדגימו קוד בסיסי היוצר כפילים שוב ושוב הנעים באופן אופקי : ב . הרחיבו את הקוד : ג . מקמו את הכפיל בגובה אקראי . כדי שהגלישה תהיה אופקית, השתמשו במשתנה מיקום על ציר y לקביעת ערך ה-ֿ y של היעד : הוסיפו את שינוי התלבושת כך שהדמויות ייראו כאותיות שונות : ד . a b c 31 2 עצמי צור כפיל של כאשר לוחצים על הסתר לעולמים חכה 1 שניות 100 y : 200 - קפוץ אל x : הצג כאשר מופעל ככפיל 100 y : 4 200 גלוש שניות אל x : מחק כפיל זה הצג כאשר מופעל ככפיל ל 150 - 150 בחר מספר אקראי בין y : 200 - קפוץ אל x : מיקום על ציר y y : 200 גלוש 4 שניות אל x : עצמי צור כפיל של מחק כפיל זה כאשר לוחצים על הסתר לעולמים חכה 1 שניות עצמי צור כפיל של כאשר לוחצים על הסתר לעולמים הצג חכה 1 שניות כאשר מופעל ככפיל ל 150 - 150 בחר מספר אקראי בין y : 200 - קפוץ אל x : מיקום על ציר y y : 200 גלוש 4 שניות אל x : מחק כפיל זה קבע תלבושת ל ל 126 בחר מספר אקראי בין שם התלבושת

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר