עמוד:135

מדריך למורה - פרק 6 | 135 לקראת עבודה עצמית – תכנון היישומון האישי : . 4 הציעו לתלמידים לחשוב על יישומון משלהם ובו עצמים הנעים על הבמה . העצמים אינם חייבים להיות אותיות, אך צריך להיות ברור איזו אות מתאימה לכל עצם . כל העצמים יהיו כפילים של דמות, לדוגמה : התלבושות של הדמות יהיו חיות / חפצים / פירות וירקות / דגלי מדינות . לכל תלבושת צריך להתאים את האות הראשונה במילה המתאימה לה באנגלית . הגדירו חלק מהדמויות כדמויות בונוס וחשבו במה פעולתן שונה מפעולותיהן של שאר הדמויות . הזכירו לתלמידים לבחור היטב את שמות התלבושות של הדמות . אפשר לקבוע את שם התלבושת לאות שהיא מייצגת או לקבוע את שם התלבושת למילה באנגלית ולבדוק אם האות הראשונה נכתבה כך : הזכירו לתלמידים לבחור רקע מתאים לתופעה שהסרטון שלהם יציג . מקש שם תלבושת אות 1 של נלחץ ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר