עמוד:8

8 א . פסקה 6 נפתחת במילת קישור . סמנו אותה . ב . מילת הקישור הזאת מראה שלפסקה 6 יש קשר של לפסקה הקודמת . ניגוד / הדגמה פסקה 6 לעומת זאת, מחקרים אחרים מראים שלפעמים אי - סדר הוא חיובי . לדוגמה, באַחַד המחקרים חילקו החוקרים את המשתתפים לשתי קבוצות : קבוצה אחת נכנסה לחדר מסודר, והשנייה - לחדר מבולגן . כל המשתתפים היו צריכים לחשוב על דרכים שונות להשתמש בכדור פינג - פונג . הרעיונות של הקבוצה בחדר המבולגן היו הרבה יותר מעניינים ויצירתיים מהרעיונות של הקבוצה השנייה . הַמַּסְקָנָה של החוקרים הייתה שבחדר מבולגן, שבו דברים אינם נמצאים במקומם הרגיל, קל יותר למשתתפים לחשוב על רעיונות מְקוֹרִיִּים ולא רגילים . פסקה 7 אם כך, יש קשר בין סביבת הלמידה ובין הדרך שבה אנחנו חושבים, לומדים ויוצרים . ומה איתכם, האם אי - סדר עוזר או מפריע לכם ללמוד ? ואולי לפעמים אתם מעדיפים סביבה מסודרת ולפעמים סביבה מבולגנת ? בִּדקו את עצמכם וגלו . על פי : ענת רגב, "אי - סדר זה בסדר ? ", אתר קוראים , מטח 2018 סיכום כתבו פסקה קצרה על הטקסט שקראתם . היעזרו בתבנית שלפניכם : ← הצגת הטקסט : קראתי את המאמר "אי - סדר - זה בסדר ? " . ← תיאור כללי של הטקסט : נושֹא המאמר הוא . ← פירוט : . משפיעים על ה סביבה / מוח המאמר מתאר כיצד סדר ואי - סדר ב סביבה / מוח א ל ת ב ל ב ל ו ל י א ת ה מ ו ח !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר