עמוד:10

10 4 . בזמן שיעור נהיגה איה רואה כדור מתגלגל לכביש ועוצרת את המכונית . לפי הטקסט, מה התהליך שקורה במוח של איה ? השלימו : מעבד את המידעמגיב למידעקולט את המידע 5 . בפסקה 6 כתוב : "בחדר מבולגן . . . קל יותר למשתתפים לחשוב על רעיונות מְקוֹרִיִּים ולא רגילים . " א . מה יכול לעזור להבין את המילה " מקוריים " ? ( אפשר לסמן יותר מתשובה אחת . ) ההקשר במשפט השורש של המילה התפקיד של המילה במשפט ב . מה פירוש המילה " מקוריים " במשפט זה ? מסודרים חדשניים משעממים דומים 6 . מה מדגים המחקר המתואר בפסקה 6 ? שסדר יכול לעזור לאנשים לחשוב על רעיונות מקוריים . שלסביבה לא מסודרת יכולים להיות גם יתרונות . שבחדר מבולגן דברים לא נמצאים במקום הרגיל שלהם . שסביבה מסודרת עוזרת לאנשים להתרכז בעבודה . מידע על כדור בכביש מגיע למוח דרך העיניים . המוח הבנה שילדים יכולים לרוץ אחרי הכדור לכביש . המוח שולח הודעה לרגל לעצור את המכונית . א ל ת ב ל ב ל ו ל י א ת ה מ ו ח !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר