עמוד:7

מדריך למורה - לפני שמתחילים ! | 7 משחקי UNPLUGGED לתרגול קוד באמצעות משחק פיזי . 5 דיונים עם המורה לצורכי הבנה ורפלקציה . 6 סיכום של ההוראות והמושגים בסוף כל פרק . 7 יישומונים ופעילויות לחגים ומועדים במעגל השנה . . 8 בשיטה זו התלמידים מתחברים למשחק ולומדים הוראות חדשות ומושגים מתוך מוטיבציה פנימית . המבנה הפדגוגי של קוד פלוס כולל שימוש בטכניקות של למידה מונחית משחק ומזכיר באופיו למידה מבוססת פרויקטים . בגישה זו ההערכה היא מעצבת . המשחקים בספר בנויים בצורה מדורגת באופן המאפשר לכל הכיתה לבנות את השלב הבסיסי, ולכל תלמיד - להתקדם בקצב שלו ואף להגיע לרמות מיומנות גבוהות בקוד, באיור, בסיפור ועוד . בהתנסויות שנערכו בכיתות, התלמידים נהנו ללמוד חומרים אלה והמורים נהנו ללמד . אנו מקווים שגם אתם תיהנו ! הצעה לתכנון השנה מאי - יונימרץ - אפרילינואר - פברוארנובמבר - דצמברספטמבר - אוקטובר פיתוח חשיבה פרקים אלגוריתמית 1 . יוצרים בסקראץ’ - היכרות עם הסביבה 2 . נעים אל היעד - מבוא לתנועה 3 . חוזרים שוב ושוב - מבוא ללולאות 4 . כותבים יישומונים - מבוא לתנאים 5 . בונים מבוכים - ריבוי אירועים ותסריטים 6 . עכשיו כולם ביחד ! - מסרים בין דמויות 7 . סיפורים וחידונים - קלט מהמשתמש 8 . פרוייקטים ניתן לשנות את הסדר : הערות להתחיל מפרק 1 ולאחר מכן לתת את ההקדמה על חשיבה אלגוריתמית פרוייקט הערכה בסיכום פרק 2 : קסם של אותיות פרוייקט הערכה בסיכום פרק 4 : העץ שלי פרוייקט הערכה בסיכום פרק 6 : קסם של מדורה פרויקט הערכה לבחירתכם מרשימת הפרויקטים בסביבה או בשילוב עם אחד ממקצועות הלימוד בבית הספר

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר