עמוד:33

מדריך למורה - פרק 1 | 33 רוח רפאים 25 שנה אפקט ב אני נעלמת . . . חשוב למשך 2 שניות כאשר לוחצים על דמות זו מיקום אקראי קפוץ אל אני נעלמת . . . חשוב למשך 2 שניות Laugh3 נגן צליל רוח רפאים 25 שנה אפקט ב כאשר לוחצים על דמות זו מיקום אקראי קפוץ אל Laugh3 נגן צליל רוב שואל על ההוראה שנה אפקט בלבנה שנה אפקט בחרו באפקט אחר, לחצו על רוח א . הרפאים שוב ושוב ותארו איך האפקט משפיע על הדמות . צבע : בהירות : סחרור : עין דג : פיקסלים : פסיפס : אלון ואביגיל כתבו את קטעי הקוד האלה : ב . באיזה שלב יישמע הצליל בכל אחד מהקטעים ? הסבירו . משנה את הגוון של הדמות משנה את מידת הבהירות של הדמות מסובב את הדמות סביב נקודת המרכז שלה הדמות נראית כמצולמת דרך עדשה רחבה מפקסל את הדמות יוצר מספר רב של תמונות קטנות יותר של הדמות בקטע הקוד של אלון הצליל יישמע לאחר ההוראה חשובחשוב, ובקטע הקוד של אביגיל הצליל יישמע לפני ההוראה חשוב . חשוב . הערות : א . בקוד של אביגיל הצליל יתחיל מיד אחרי שינוי האפקט . הצליל ימשיך להתנגן ובינתיים תופעל ההוראה חשוב, ולכן ייראה כאילו הצליל וההוראה חשוב הופעלו יחד . זהו המצב הרצוי . לעומת זאת, הקוד של אלון עלול להיראות פחות הגיוני . הדמות תחשוב למשך 2 שניות "אני נעלמת" ורק אז יתנגן הצליל . לא תתקבל תחושה של אירועים המתרחשים במקביל . ב . כדאי להדגים לתלמידים את ההבדל בין ההוראה היחסית שנה אפקט ב . . . להוראה האבסולוטית שנה אפקט ל . . . כדי למנוע השרשת תפיסות שגויות . הקוד של אביגילהקוד של אלון

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר