עמוד:50

| מדריך למורה - פרק 2 50 שיר ורון כתבו את קטעי הקוד האלה עבור קודי . בשני המקרים הדג עמד באותו ג . המקום – בפינה הימנית העליונה : באיזה מקטעי הקוד יגיע קודי לדג במהירות רבה יותר ? הסבירו . עמוס כתב את הקוד הזה לבר האביר כדי שבר יעלה על חד-הקרן, אך במקום ד . לעלות - בר ירד . הסבירו מדוע . כתבו קוד מתאים כדי שבר יעלה על חד-הקרן . כאשר לוחצים על דמות זו 0 פנה לכיוון 40 זוז צעדים כאשר לוחצים על דג 10 גלוש שניות אל דג 5 גלוש שניות אל הקוד של רוןהקוד של שיר כאשר לוחצים על דמות זו 180 פנה לכיוון 40 זוז צעדים כאשר לוחצים על 0 y : 0 קפוץ אל y 0 : x : 0 קפוץ אל x : בקטע הקוד של שיר קודי יגיע מהר יותר לדג . בקוד של שיר הוא יגיע לאחר 5 שניות ובקוד של רון הוא יגיע רק לאחר 10 שניות . כיוון התנועה של בר הוא מטה ולא מעלה ( פנה לכיווןפנה לכיוון 180 ) . קוד מוצע ליישומון : . 11 אחורה העבר 1 שכבות בר האביר 3 קבע תלבושת ל אני רוכב ! חשוב Horse Gallop נגן צליל כאשר לוחצים על דמות זו כאשר לוחצים על 0 פנה לכיוון 40 זוז צעדים בר האביר 1 קבע תלבושת ל בר האביר 2 קבע תלבושת ל קדמית העבר לשכבה ה 90 - y : 0 קפוץ אל x : איפה חד-הקרן שלי ? אמור למשך 3 שניות אמור לחצו עליי כדי שאוכל לרכוב ! למשך 2 שניות חד-קרן 1 גלוש שניות אל Laser1 נגן צליל שמאל - ימין קבע אופן סיבוב ההוראות העבר לשכבה הקדמית והעבר שכבות אחורה מטפלות בסידור הדמויות זו על גבי זו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר