עמוד:64

| מדריך למורה - פרק 3 64 רוב שואל על נגן צליל אלה, עדי ואור רצו להוסיף מנגינה לריקוד של שילת בסרטון "ריקוד היפ-הופ שאינו נגמר" . אלה עדכנה את התסריט הקיים של שילת, שבו מתבצעת החלפת התלבושת . עדי ואור, לעומת זאת, הוסיפו לשילת תסריט נוסף . לפניכם שלושת קטעי הקוד שכתבו : כאשר לוחצים עלכאשר לוחצים עלכאשר לוחצים על Hip Hop נגן צליל Hip Hop עד לסיוםנגן צליל לעולמים לעולמיםלעולמים Hip Hop עד לסיוםנגן צליל התסריט הנוסף של אורהתסריט הנוסף של עדיהקוד של אלה א . איזה מקטעי הקוד יפעל כראוי ? הסבירו . ב . אלה שינתה את ההוראה נגן צליל עד לסיום להוראה נגן צליל . בדקו בסקראץ' צלילים שונים וכתבו באילו סוגי צלילים תסריט כזה יפעל באופן תקין . למורה : עבור צלילים קצרים התסריט יעבוד באופן תקין . התלבושת הבאה חכה 5 . 0 שניות התסריט של אור לא יפעל כראוי שכן הצליל רק יתחיל להתנגן ומיד אחרי זה יתחיל מחדש . התסריט של אלה גם הוא לא מתאים, שכן שילת תבצע צעד ריקוד ואז תחכה שהצליל ייגמר . רק התסריט של עדי ייצר תחושה של שני תהליכים ( ניגון צליל וריקוד ) המתרחשים במקביל ואינם מפריעים זה לזה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר