עמוד:13

13 “ נִדְמֶה שֶׁהָאוֹתִיוֹת קוֹפְצוֹת וּבָאוֹת, זוֹ אֵצֶל זוֹ בְּשׁוּרָה מִסְתַדְרוֹת . ” 2 הַשְׁלִימוּ יֵשׁ אוֹ אֵין כְּמוֹ בַּדֻגְמָה . א . יֵשׁ אַל וְ לא יֵשׁ גֶשֶׁם וְ מגש יֵשׁ לוּח וְ חול יֵשׁ גַן וְ נג כִּתְבוּ בַּמְקוֹמוֹת הַמַתְאִימִים אֶת שְׁמוֹת הַיְלָדִים וְהַיְלָדוֹת בַּכִּתָה ב . לְפִי הָאוֹת הָרִאשׁוֹנָה שֶׁל הַשֵׁם . הַשְׁלִימוּ : ג . הֲכִי הַרְבֵּה שֵׁמוֹת בַּכִּתָה מַתְחִילִים בָּאוֹת . אֵין בַּכִּתָה שֵׁם שֶׁמַתְחִיל בָּאוֹת . צִבְעוּ אֶת הַשׁוּרוֹת שֶׁכָּתוּב בָּהֶן "יֵשׁ" . ב . מְצָאתֶם 5 שׁוּרוֹת ? כָּל הַכָּבוֹד ! נַקְדוּ אֶת הַמִלִים שֶׁכָּתוּב לְיָדָן "יֵשׁ" וְאִמְרוּ אוֹתָן בְּקוֹל . ג . יֵשׁ בְּדִיוּק אוֹתָן אוֹתִיוֹת, רַק בְּסֵדֶר אַחֵר, וְ דָג בַּמִלִים גָד וְיֵשׁ בְּעִבְרִית עוֹד הַרְבֵּה מִלִים כָּאֵלֶה . יֵשׁ צָף וְ פץ יֵשׁ קַר וְ רק יֵשׁ עֵץ וְצע יֵשׁ דְלִי וְ ילד אֵין יֵשׁ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר