עמוד:18

נַסוּ לְהָכִין כַּדוּר כָּזֶה בְּעַצְמְכֶם לְפִי הַהוֹרָאוֹת . הֵכַנְתֶם אֶת הַכַּדוּר ? סַמְנוּ מָה עָזַר לָכֶם לְהָכִין אוֹתוֹ . רָאִיתִי מָה יְלָדִים אֲחֵרִים עוֹשִׂים . בִּקַשְׁתִי עֶזְרָה מִמִישֶׁהוּ . קָרָאתִי הֵיטֵב אֶת הַהוֹרָאוֹת . הִסְתַכַּלְתִי בַּתְמוּנוֹת . מַשֶׁהוּ אַחֵר : אֵיךְ הָיָה ? קַל ? קָשֶׁה ? סַמְנוּ עַל הַסַרְגֵל . עַכְשָׁו אֲנִי נוֹתֶנֶת הוֹרָאוֹת : קוּמוּ מֵהַכִּסֵא וּלְכוּ לְשַׂחֵק ! בְּהוֹרָאוֹת יֵשׁ הַרְבֵּה מִלוֹת פְּעֻלָה ( כְּמוֹ מְטַפְּסִים, קוֹפְצִים, רָצִים ) . הוֹרָאוֹת כְּתוּבוֹת בְּמִשְׁפָּטִים קְצָרִים וּמְדֻיָקִים . לִפְעָמִים הוֹרָאוֹת הֵן רַק בִּתְמוּנוֹת . סֵדֶר הַהוֹרָאוֹת הוּא לְפִי סֵדֶר הַפְּעֻלוֹת שֶׁצָרִיךְ לַעֲשׂוֹת . מָה לָמַדְנוּ עַל הוֹרָאוֹת ? מַמָשׁ קָשֶׁהדֵי קָשֶׁהדֵי קַלמַמָשׁ קַל 18

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר