מתוך:  > איור

עמוד:3

עמוד 1 תֹכֶן הָעִנְיָנִי ם 5 אִיוּר עַל הַיָם הַשָׁקֵט | אַנְדָה עָמִיר פִּינְקֶרְפֵלְד . . . . . . . . . . 6 הַנָמֵר שֶׁמִתַחַת לַמִטָה | נוּרִית זַרְחִי . . . . . . . . . . . . . . . 9 אַיָה גוֹרְדוֹן - נוֹי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 שִׂיחָה עִם נִיר הַמְאַיֵר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 17 צִיוּר וְצֶבַע לָמָה יֵשׁ לַחוֹחִית צְבָעִים רַבִּים ? | יְהוּדִית גוּרֵבִיץ וּשְׁמוּאֵל נָבוֹן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18 אֲרוּחַת עֶרֶב רְגִילָה | דַלְיָה הוֹרְבִיץ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 25 מוּזִיקָה מוּזִיקָה מֵהַר הַזֶבֶל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 31 כָּכָה זֶה בְּעִבְרִית - מִשְׁפְּחוֹת מִלִים מִשְׁפְּחוֹת מִלִים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 מִשְׁפְּחוֹת מִלִים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר