עמוד:35

35 כתיבת הקוד לחצו על הכפתור לבניית היישומון בעמוד המשחק באתר קוד פלוס . . 1 אתחלו את המיקום של כל חלק של המפלצת : הראש, הבטן והרגליים . . 2 הקוד של הראש כאשר לוחצים על הוסיפו לראש הוראה לזוז מעט מעלה וחזרה מטה . . 3 שנה את ערך y ב 5 חכה 25 . 0 שניות קפוץ אל y 0 : x : 0 5 - שנה את ערך y ב חכה 25 . 0 שניות הלבנה מיקום על ציר y היא משתנה מובנה של הדמות והיא שייכת לקבוצה תנועה . לכל דמות יש משתנה כזה, והוא שומר את ערך ה- y של אותה הדמות . בעזרת ההוראה קבע את ערך y ל 0 קובעים את ערך ה- y של הדמות ( גובה הדמות על הבמה ) . הוראה זו מזיזה את הדמות אל הגובה הכתוב בה . בעזרת ההוראה שנה את ערך y ב 10 מגביהים או מנמיכים את הדמות ביחס לגובה הנוכחי שלה . כותבים בלבנה בכמה רוצים להגביה את הדמות . כדי להנמיך את הדמות כותבים מספר שלילי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר