עמוד:37

37 הקוד של הרגליים כתבו לרגליים תסריט שיזיז אותן ימינה ושמאלה . 6 שוב ושוב . לעולמים כאשר לוחצים על קפוץ אל y 0 : x : 40 - שנה את ערך x ב 5 חכה 25 . 0 שניות 5 - שנה את ערך x ב חכה 25 . 0 שניות הלבנה מיקום על ציר x היא משתנה מובנה של הדמות והיא שייכת לקבוצה תנועה . לכל דמות יש משתנה כזה, והוא שומר את ערך ה- x של אותה הדמות . בעזרת ההוראה קבע את ערך x ל 0 קובעים את ערך ה- x של הדמות . הוראה זו מזיזה את הדמות ימינה או שמאלה אל ערך ה- x הכתוב בה . בעזרת ההוראה שנה את ערך x ב 10 מזיזים את הדמות ימינה או שמאלה . כותבים בלבנה את מספר הצעדים שהדמות תזוז ימינה או שמאלה . כדי להזיז את הדמות שמאלה כותבים מספר שלילי . כתבו לרגליים תסריט כך שבלחיצה עליהן הן יוצגו בתלבושת הבאה . . 7 קבעו את הרגליים בשכבה האחורית כדי שהן יהיו מאחורי הבטן . . 8 בעזרת שינוי ערכי ה- x וה- y אפשר להזיז את הדמות בצורה פשוטה בלי לשנות את הכיוון שלה . ש י מ ו ל ב

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר