עמוד:7

מדריך למורה - מבוא | 7 הצעה לתכנון השנה : ספטמבר – אוקטובר נובמבר – דצמבר ( 12 שעות ) ינואר – פברואר ( 12 שעות ) מרץ – אפריל ( 12 שעות ) מאי – יוני ( 12 שעות ) ( 12 שעות ) פרק 1 : חוזריםפרקים לסקראץ׳ ( 6 ש"ש ) * מפוצצים בועות * קודי תופס מטבעות * טמגוצ׳י - מפלצת מחמד שלי פרק 2 : יש תוצאות ! ( 6 ש"ש ) * תופסים רוח רפאים * קודי תופס מטבעות עם ניקוד * קודי תופס מטבעות עם חיים פרק 2 : יש תוצאות ! ( 2 ש"ש ) * קודי תופס מטבעות עם שלבים פרק 3 : איפה רוב ? ( 8 ש"ש ) * איפה רוב ? * איפה רוב או בוטית ? * תופסים תותים * תופסים תותים אדומים פרק 4 : מציירים שוב ושוב ( 10 ש"ש ) * כדור צבעוני * מציירים דגל * קודי מצייר * עט על הבמה * קודי מצייר גרפיטי פרק 5 : למה המשחק לא עובד ( 6 ש"ש ) * החיים גדלים יותר מדי * החיים לא גדלים באמירה של קודי * החיים לא גדלים כשהעכבר נעלם פרק 6 : מרעיון לקוד ( 4 ש"ש ) * אלגוריתם מילולי * כללים לכתיבת אלגוריתם מילולי * בונים יישומון לפי אלגוריתם מילולי פרק 7 : פרויקטים פרויקט הערכה פרק חזרה הערות בסיכום פרק 2 : חידון דגלים ( 2 ש"ש ) פרויקט הערכה בסיכום פרק 4 : קסם של מדורה ( 2 ש"ש ) פרויקט הערכה בסיכום פרק 6 : תפוס אותי ( 2 ש"ש ) פרויקטי הערכה לבחירתכם מרשימת הפרויקטים בסביבה או בשילוב עם אחד ממקצועות הלימוד בבית הספר . ( 12 ש"ש )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר