עמוד:53

מדריך למורה - פרק 3 | 53 הביטו בתמונות המתארות ארבעה מצבים של הדמויות פז, רוב ובוטית . באיזה מהמצבים המתוארים בתמונות בלחיצה על מקש הרווח תאמר פז : "כל הכבוד, מצאתם ! " ? הסבירו . האם הקוד שכתב רון יתאים למשחק "איפה רוב או בוטית״ מיחידה א של פרק זה ? הסבירו . נוגע ב בוטית ? נוגע ב רוב ? אזאם וגם לא כל הכבוד, מצאתם ! 2 אמור למשך שניות אחרת 2נסו שוב אמור למשך שניות רון כתב לדמות של פז את א . רווח כאשר נלחץ מקש התסריט ללחיצה על מקש הרווח המוצג משמאל . במצב 4 בלבד . הסבר : רון הפעיל את הביטוי וגםוגם, ולכן רק אם שני הביטויים נכונים ( כלומר גם פז נוגעת ברוב וגםוגם פז נוגעת בבוטית ) פז תאמר "כל הכבוד, מצאתם ! " . הקוד לא יתאים משום שבמשחק יש למצוא אואו את רוב אואו את בוטית ( ולא להגיע למצב שבו פז נוגעת בשניהם באותו הזמן כפי שכתב רון ) . רוב שואל על המפעיל "וגם" 4 . 3 . 2 . 1 .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר