עמוד:60

| מדריך למורה - פרק 4 60 שאלה : כיצד נצייר קווים בין הכוכבים ? הדגימו את ההוראות עט מעלה ו עט מטה וכתבו קוד שגורם לקודי . 6 לקפוץ לכוכב הראשון, להוריד עט ולגלוש לכוכב השני . הוסיפו הוראות גלוש אל . . . מתאימות לציור הדגל ובסיומן הוראת עט מעלה להפסקת הציור . . 7 הדגימו פעולת חתום וסיימו בחזרה של קודי לפינה השמאלית העליונה : . 8 הפעילו שנית את התסריט ושאלו מה חסר . תשובה : ניקוי הבמה . הוסיפו פעולת מחק הכול בתחילת . 9 התסריט . הדגימו את ההוראות קבע גודל עט ל . . . ( לקביעת עובי העט ) ו קבע צבע עט ל . . . ובחרו גודל וצבע רצוי . . 10 שאלה : היכן יש להוסיף הוראות אלה ? תשובה : לפני ההוראה עט מטה . אפשרו לתלמידים להתנסות בכתיבת הסרטון . תוכלו להציע להם ליצור ציורים אחרים או להרחיב את . 11 עבודתם על פי ההצעות המובאות בספר . הצעה נוספת : אפשר לצייר מלבן ( ומרובעים או מצולעים שונים ) גם בעזרת ההוראה הסתובב , ולהתנסות דרך הבנייה בחישובי זוויות במצולע . עט מעלה כוכב 1 קפוץ אל עט מטה כוכב 12 גלוש שניות אל כוכב 13 גלוש שניות אל כוכב 14 גלוש שניות אל כוכב 11 גלוש שניות אל 00 y : קפוץ אל x : חתום 130 y : 200 - קפוץ אל x : כאשר לוחצים על 00 y : קפוץ אל x : מחק הכול הסתר כאשר לוחצים על עט מטה קבע צבע עט ל חזור 4 פעמים זוז 60 צעדים הסתובב 90 מעלות

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר