עמוד:78

| מדריך למורה - פרק 5 78 תוכלו להיעזר בדיון בספר ובהצעתו של יוני : תקנו את הקוד בהתאם להצעתו של יוני : א . עבודה עצמית : . 4 בקשו מהתלמידים לתקן את הקוד כך שבמעברים בין החלב, הכלב והעכבר, החיים יתעדכנו בהתאם, גם אם המעבר ארך פחות מ- 5 שניות . בקשו מהתלמידים להתנדב ולהציג את המשחק שתיקנו . . 5 יוני תיקון הקוד יש לי רעיון ! לא נשתמש בהוראה אמור למשך . . . שמעכבת את בדיקת התנאים שבלולאה אלא נשדר מסר קודי נוגע בכלב ונעביר את הוראת ה אמור למשך . . . לתסריט כאשר מתקבל מסר קודי נוגע בכלב . קודי נוגע בכלב כאשר מתקבל מסר אני לא אוהב כלבים . אמור למשך 5 שניות יאמי, אני אוהב חלב ! אמור למשך 5 שניות קודי נוגע בחלב כאשר מתקבל מסר קודי נוגע בכלב שדר מסר קודי נוגע בחלב שדר מסר נוגע ב חלב ? אם אז נוגע ב כלב ? אם אז 1 ב חיים שנה 1 - ב חיים שנה נוגע ב חלב ? לא חכה עד ש נוגע ב כלב ? לא חכה עד ש לעולמים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר