עמוד:53

עמוד 1 בַּפֶּרֶק הַזֶה . . . תִתְבּוֹנְנוּ בִּכְרִיכוֹת תִקְרְאוּ עַל יַלְדָה שֶׁל סִפְרֵי הַרְפַּתְקָאוֹת שֶׁלֹא מַפְסִיקָה לִקְרֹא תִתְנַסוּ בְּמִשְׂחַק מַסָעוֹת דִמְיוֹנִי בִּמְיֻחָד תִפְגְשׁוּ אֶת הַסוֹפֵר יָנֵץ לֵוִי וְאֶת הַדוֹד אַרְיֵה, וְגַם עוֹד דוֹד שֶׁאוֹהֵב הַרְפַּתְקָאוֹת מַסָעוֹת בַּדִמְיוֹן הַמַסָע מַתְחִיל בַּכְּרִיכָה | כְּרִיכוֹת . . . . . עמ׳ 55 אֶסְתֵּר | שִׁיר . . . . . עמ׳ 58 שְׁלוֹשִׁים וַחֲמִשָׁה בְּמַאי | קְטָעִים מִסִפּוּר . . . . . עמ׳ 64 אֵיךְ דּוֹד אַרְיֵה נִתְקַע פַּעַם עַל עָנָן ? | סִפּוּר . . . . . עמ׳ 62 מֵהַדִמְיוֹן אֶל הַמְצִיאוּת | קֶטַע מֵידָע . . . . . עמ׳ 66 הַתְרוּפָה לַגַעְגוּעִים : סִפּוּרִים | רֵאָיוֹן . . . . . עמ׳ 60 אָז מָה עוֹשִׂים הַיוֹם ? | פְּעִילוּיוֹת סִכּוּם . . . . . עמ׳ 70 הַדִמְיוֹן יוֹצֵא לְמַסָע | מֵידָע כָּכָה זֶה בְּעִבְרִית שׁוֹרָשִׁים וּמִשְׁפָּחוֹת מִלִים, שְׁמוֹת תֹאַר ( סִכּוּם ) אֵיךְ קוֹרְאִים אֶת זֶה ? | עמ׳ 68 53 53 פְּעִילוּת פְּתִיחָה לַפֶּרֶק | פְּעִילוּת לַמְלִיאָה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר