עמוד:165

מה עושים כשלא מבינים למי או לְמָה הַמְאַזְכֵּר מתייחס ? שואלים עליו שאלה ! דוגמה : יואב, תשטוף בבקשה את הצלחות ותכניס אותן לארון . את מי צריך להכניס לארון ? מה עושים כשיש יותר מתשובה אחת ? דוגמה : דודה שלי באה לביקור עם החתולה שלה . היא ממש שורטת . מי זו "היא" - הדודה או החתולה ? כשיש יותר מתשובה אחת מחליטים לפי ההיגיון והַהֶקְשֵׁר . ג . • האוטובוס מְאַחֵר . עמית מחכה לאוטובוס כבר 10 דקות . • האוטובוס מאחר . עמית מחכה כבר 10 דקות . ב . • הכלבלב החום ממש חמוד, אבל הכלבלב החום נובח כל היום . • הכלבלב החום ממש חמוד, אבל נובח כל היום . ד . • אני צריכה את המזוודה . את יכולה לתת לי את המזוודה בבקשה ? • אני צריכה את המזוודה . את יכולה לתת לי בבקשה ? א . • שרון לא הייתה רעבה, לכן אני אכלתי את הסנדוויץ׳ של שרון . • שרון לא הייתה רעבה, לכן אני אכלתי את הסנדוויץ׳ . 165 165

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר