עמוד:52

עמוד 1 מָה יֵשׁ בַּבַּיִת ? כִּתְבוּ יֵשׁ אוֹ אֵין . מָה יֵשׁ בַּצַלַחַת ? הַקִיפוּ . בָּנָנָה | מַנְגוֹ | אָבוֹקָדוֹ | אַרְנָב | גִיטָרָה | שׁוֹקוֹלָד | לִימוֹן | מַצָה למורה | אחרי שהתלמידים משלימים את הפעילות הראשונה, כדאי לנהל בכיתה שיחה על מה יש ומה אין בצלחת : "יש בצלחת בננה ? " ( כן, יש בצלחת בננה ) , "יש בצלחת ארנב ? " ( לא, אין בצלחת ארנב ) . כדאי לנהל שיחה דומה גם אחרי הפעילות השנייה . בַּבַּיִת סֵפֶר . בַּבַּיִת צִיפּוֹר . בַּבַּיִת כִּיסֵא . בַּצַלַחַת יֵשׁ גֶזֶר . בַּצַלַחַת אֵין לֶחֶם . בַּבַּיִת צָעִיף . בַּבַּיִת מַחְבֶּרֶת . בַּבַּיִת נַעַל . 52

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר