עמוד:25

מִי ? מָה ? אֵיפֹה ? מָתַי ? הַשְׁלִימוּ מִי אוֹ מָה אוֹ מָתַי אוֹ אֵיפֹה . אלונה נועה הַי נוֹעָה, אַתְ ? נועה אֲנִי בַּפַּארְק . אלונה נועה בַּפַּארְק ? נועה אֲנִי וְדַפְנָה . אֲנַחְנוּ מְשַׂחֲקוֹת . אַתְ עוֹשָׂה ? אלונה נועה אֲנִי אוֹכֶלֶת תַפּוּחַ . אַתְ בָּאָה הַבַּיְתָה ? נועה אֲנִי בָּאָה בְּשָׁעָה שֵׁשׁ . הַשָׁעָה ? אלונה נועה הַשָׁעָה שֵׁשׁ וָחֵצִי . נועה אוֹי . אֲנִי בָּאָה . בַּי, דַפְנָה ! למורה | אחרי שהתלמידים משלימים את מילות השאלה אפשר להציע להם להמחיז את השיחה בזוגות . אם המשתתפים הם בנים - הם צריכים להמיר את הפעלים לזכר ולשנות את שמות הגוף ( אתה במקום את ) . 25

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר