עמוד:64

עמוד 1 מָה הֵם עוֹשִׂים ? מָה הֵן עוֹשׂוֹת ? הַשְׁלִימוּ . לְיַד הַדֶלֶת . עַל הַלוּחַ . סֵפֶר . בַּמַחְבֶּרֶת . עִם הַמוֹרָה . הֵם | הֵן עוֹמְדִים | עוֹמְדוֹת הֵם | הֵן כּוֹתְבִים | כּוֹתְבוֹת הֵם | הֵן קוֹרְאִים | קוֹרְאוֹת הֵם | הֵן מְצַיְרוֹת | מְצַיְרִים הֵם | הֵן מְדַבְּרִים | מְדַבְּרוֹת למורה | חוזרים ומזכירים לתלמידים שבמילה "קוראת" לא שומעים את ה - א . כדאי להפנות את תשומת לב התלמידים לכך שכאשר מדברים על זכר ונקבה יחד אומרים הם + פועל בזכר רבים, כמו בדוגמה השמאלית בראש העמוד ( סבא וסבתא ) . בפעילות התלמידים משלימים את שמות הגוף והפעלים לפי הציור . הִינֵה קֶרֶן וְרוּתִי . הִינֵה סָבְתָא וְסַבָּא שֶׁל גַל . הֵן עוֹמְדוֹת לְיַד הָעֵץ . הִינֵה גוּר וְיוּבַל . מָה הֵם עוֹשִׂים ? הֵם קוֹרְאִים סֵפֶר . 64

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר