עמוד:72

עמוד 1 מָה הוּא רוֹצֶה ? הַדְרָקוֹן שֶׁל אַלוֹן עָצוּב . אוּלַי הוּא רוֹצֶה חָלָב , אִימָא אוֹמֶרֶת . אַלוֹן שָׂם חָלָב בַּצַלַחַת שֶׁל הַדְרָקוֹן . הִינֵה, דְרָקוֹן שֶׁלִי, יֵשׁ לְךָ חָלָב טָעִים , אַלוֹן אוֹמֵר . הַדְרָקוֹן עָצוּב . הוּא לֹא שׁוֹתֶה , אַלוֹן אוֹמֵר . אוּלַי הוּא רוֹצֶה כַּדוּרֵי שׁוֹקוֹלָד , אִימָא אוֹמֶרֶת . אַלוֹן שָׂם כַּדוּרֵי שׁוֹקוֹלָד בַּצַלַחַת שֶׁל הַדְרָקוֹן . הִינֵה, יֵשׁ לְךָ כַּדוּרֵי שׁוֹקוֹלָד טְעִימִים , אַלוֹן אוֹמֵר . הַדְרָקוֹן עָצוּב . הוּא לֹא אוֹכֵל , אַלוֹן אוֹמֵר . אוּלַי הוּא רוֹצֶה חִיבּוּק , אִימָא אוֹמֶרֶת . הִינֵה חִיבּוּק, דְרָקוֹן שֶׁלִי , אַלוֹן אוֹמֵר . עַכְשָׁו הַדְרָקוֹן שָׂמֵחַ . למורה | לפני הקריאה מפנים את הילדים לציור של הדרקון כדי שיבינו על מי מסופר בסיפור . כדאי לקרוא קודם כול את הסיפור בקול והתלמידים רק יקשיבו, ואחר כך לתת להם לקרוא בחוברת ולעשות את הפעילויות . אחרי קריאת הסיפור שואלים את התלמידים אם הם יכולים לשער את פירוש המילה ״חיבוק״ ( לפי ההקשר בסיפור ) . 72 אפשר לעזור להם בשאלה מה הם צריכים כאשר עצוב להם . אם לא הצליחו לשער מדגימים או מתרגמים .


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר