עמוד:88

עמוד 1 ב . מִתְחוּ קַו מִכָּל מִשְׁפָּט לַצִיוּר הַמַתְאִים . א . הַשְׁלִימוּ צָרִיךְ אוֹ צְרִיכָה אוֹ צְרִיכִים אוֹ צְרִיכוֹת . אֲנִי עוֹשֶׂה כַּדוּרֵי שׁוֹקוֹלָד . אֲנִי בִּיסְקְוִיטִים . עַכְשָׁו חַם . אֲנִי סַנְדָלִים . הַיוֹם קַר . אֲנִי מִכְנָסַיִים אֲרוּכִּים . אֲנִי עוֹשֶׂה סָלָט . אֲנִי חַסָה . אֲנַחְנוּ הוֹלְכוֹת לַיָם . אֲנַחְנוּ כּוֹבָעִים . אֲנַחְנוּ מְצַיְרִים יָם . אֲנַחְנוּ צֶבַע כָּחוֹל . למורה | בכל משפט מתואר מצב נתון מסוים ( למשל, היום קר ) וממנו התלמידים מתבקשים להסיק ( על פי ידע העולם שלהם ) מה צריך במצב הזה ( למשל, אני צריכה מכנסיים ארוכים ) . בפעילות זאת שני שלבים - בשלב ראשון התלמידים מתאימים את הצורה הנכונה של "צריך" ( התאמה דקדוקית ) , ובשלב השני הם מקשרים בין המשפט לבין הפריט המתאים ( התאמה של משמעות ) . גל גל תמר איה אבאאבא נועה אלונהנועה יובל רון רוןרון ליאת יובלליאת ליאת ליאת אֲנִי צְרִיכָה מִטְרִייָה . אֲנִי צָרִיךְ מְעִיל . 88

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר