עמוד:99

מִתְחוּ קַוִים וְכִתְבוּ 3 מִשְׁפָּטִים . רוֹן נוֹעָה וְאַלוֹנָה יוּבַל וְגוּר הַמוֹרֶה אֶרֶז רוּתִי נִיר אֵלָה חַלוֹן לְתֵל אָבִיב עִבְרִית אַנְגְלִית מוּזִיקָה הַבַּיְתָה עִיפָּרוֹן חָתוּל בּוֹכֶה שׁוֹמַעַת לוֹקַחַת יוֹדֵעַ פּוֹתֵחַ נוֹסְעוֹת יוֹדַעַת שׁוֹמְעִים נוֹסֵעַ למורה | לפני הפעילות כדאי להזכיר לתלמידים את הפעלים "לוקח" ו"פותח" שכבר הכירו, ולהראות את הדמיון בתבנית לפעלים שלמדו עכשיו : יודע, שומע, נוסע . אפשר לחזור על חלק מהמילים כדי ליצור משפטים שונים, למשל : ארז נוסע הביתה, ארז נוסע לתל אביב ; המורה יודעת עברית, רותי יודעת עברית . כדאי להגיד לתלמידים להוסיף נקודה בסוף כל משפט שכתבו . רוֹן יוֹדֵעַאַנְגְלִית . 99


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר