עמוד:23

מִתְחוּ קַו . אמאאמא יֵשׁ לָכֶם שִׁיעוּר עִבְרִית הַיוֹם ? יֵשׁ לָךְ יוֹם הוּלֶדֶת בְּשַׁבָּת ? מָה כּוֹאֵב לְךָ ? רותי מָה יֵשׁ לְךָ בַּיָד ? רון רון איה יֵשׁ לָכֶן מַיִם בַּתִיק ? אבאאבא יֵשׁ לִי בַּיָד הַפְתָעָה . אלונהנועה נועה יֵשׁ לָנוּ גַם מַיִם וְגַם מִי ץ . איה גלגל לֹא, אֵין לָנוּ שִׁיעוּר עִבְרִית הַיוֹם . לֹֹא, יֵשׁ לִי יוֹם הוּלֶדֶת בְּיוֹם שִׁישִׁי . אלהאלה אַיי . . . הַבֶּטֶן . נִיר נִיר למורה | בפעילות זאת התלמידים מתאימים בין כל שאלה לתשובה המתאימה לה . הם קוראים שאלה ( בועה ירוקה ) , שמים לב למי מופנית השאלה לפי נטיית מילת היחס ל - ( לךָ, לכם, לכן וכו' ) , מחפשים תשובה מתאימה 23 ( בועה כחולה ) ומותחים קו . אחרי כן אפשר לבקש מהם לקרוא בזוגות או בשלישיות שאלה ותשובה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר