עמוד:32

עמוד 1 הָאַרְנָב וְהַצָב אַרְנָב הוֹלֵךְ בַּפַּארְק . הוּא שָׁר : אֲנִי רָץ הֲכִי מַהֵר בָּעוֹלָם ! מִי רוֹצֶה תַחֲרוּת ? אֲנִי רוֹצֶה , הַצָב אוֹמֵר, וַאֲנִי גַם מְנַצֵחַ ! הָאַרְנָב צוֹחֵק וְאוֹמֵר : אֲנַחְנוּ רָצִים עַד הַבַּיִת הַיָרוֹק . הַצָב אוֹמֵר : אַחַת, שְׁתַיִים, שָׁלוֹשׁ . . . הָאַרְנָב רָץ . הַצָב הוֹלֵךְ, הוֹלֵךְ, הוֹלֵךְ . . . פִּתְאוֹם, מָה הַצָב רוֹאֶה ? הָאַרְנָב לְיַד עֵץ . הוּא יָשֵׁן ! הַצָב הוֹלֵךְ, הוֹלֵךְ, הוֹלֵךְ . . . הָאַרְנָב קָם . הוּא רוֹאֶה אֶת הַצָב לְיַד הַבַּיִת הַיָרוֹק . אוֹי , הָאַרְנָב אוֹמֵר . אֲנִי מְנַצֵחַ ! הַצָב אוֹמֵר, אֲנִי רָץ הֲכִי מַהֵר בָּעוֹלָם ! למורה | לפני קריאת הסיפור מקנים את המילה "פתאום" . אפשר להדגים על ילד / ה, למשל : דן יושב ויושב, פתאום הוא קם ( מסמנים לילד לקום ) . בסיפור מופיעות גם המילים "עולם" ו"ישֵן", שהתלמידים לא מכירים, וכדאי להקנות אותן כמילים עוברות . כדאי לקרוא את הסיפור בקול והתלמידים רק יקשיבו, ואחר כך להנחות אותם לקרוא אותו שוב בעצמם ולהשלים את הפעילויות . אפשר להזמין את התלמידים לקרוא את הסיפור 32 בתפקידים ולהציג אותו בכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר