עמוד:41

עמוד 1 למורה | במהלך לימוד הפרק או בסיומו עוברים עם התלמידים על משמעות המילים והמבעים, מתרגמים אותם יחד לשפת האם של התלמידים, והתלמידים כותבים כל תרגום במקום המתאים . כדאי להיעזר בהצעות לפעילויות על המילים המופיעות במדריך למורה . ג גַב כ כּוֹאֵב א אוֹזֶן, אוֹזְנַיִים כְּלוּם לָהֶן לָכֶם לָהֶם לָכֶן אוֹפַנַיִים לָה הַמִילִים שֶׁלָנוּ | פֶּרֶק 1 : עַכְשָׁו סְפּוֹרְט ב בֶּטֶן ל לוֹ 41


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר