עמוד:65

עמוד 1 הַמִילִים שֶׁלָנוּ | פֶּרֶק 2 : כַּמָה זֶה עוֹלֶה ? למורה | במהלך לימוד הפרק או בסיומו עוברים עם התלמידים על משמעות המילים והמבעים, מתרגמים אותם יחד לשפת האם של התלמידים, והתלמידים כותבים כל תרגום במקום המתאים . כדאי להיעזר בהצעות לפעילויות על המילים המופיעות במדריך למורה . חֲטִיף ט טִיוּל א אוֹהֶל י יַחַד כֶּסֶף כ כַּמָה ? מָאתַיִים יְרָקוֹת יָפֶה, יָפָה ב בַּקְבּוּק ח חֲנוּת מ מֵאָה 0 0 01 0 1 0 0 02 0 2 65


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר