עמוד:93

מִי אֲנִי ? כִּתְבוּ . גַם אֲנִי . אֲנִי אוֹהֶבֶת גְלִי דָה, אֲבָל רַק וָנִיל . למורה | בפעילות הראשונה התלמידים פותרים את החידות בעזרת הציורים . בפעילות השנייה התלמידים צריכים להמליל את הציורים שבכל חידה, לחשוב איך כותבים כל מילה ולבחור בציור שמתאים לחידה . אפשר לעזור להם בחידה הראשונה - שואלים את התלמידים איך כותבים כל אחת מהמילים ( עפיפון, טלפון, סופגנייה ) , כותבים את המילים על הלוח, ואז מבררים איתם איזו מילה היא הפתרון לחידה . בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ פ אֲבָל אֵין ן ? בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ רַק 3 אוֹתִיוֹת ? בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ ל אֲבָל אֵין ט ? בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ גַם מ וְגַם ם ? בְּאֵיזוֹ מִילָה יֵשׁ ת אֲבָל אֵין ב ? אֲנִי קָטָן אֲבָל יֵשׁ לִי זָנָב אָרוֹךְ . רַק לִי יֵשׁ בַּיִת עַל הַגַב . אֲנִי גַם לְבָנָה וְגַם שְׁחוֹרָה . אֲנִי גָדוֹל אֲבָל יֵשׁ לִי זָנָב קָצָר . בְּאֵיזוֹ מִילָה ? הַקִיפוּ . צָב זֶבְּרָה עַכְבָּר הִיפּוֹפּוֹטָם 93

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר