עמוד:94

אֲנַחְנוּ בְּחוּג סְפּוֹרְט . לְמַתָן הַגַנָן יֵשׁ 6 פְּרָחִים וּ- 2 עֲצִיצִים . 11 . צַיְרוּ אֶפְשָׁרוּיוֹת שׁוֹנוֹת לְסִדוּר הַפְּרָחִים וְהַשְׁלִימוּ אֶת הַתַבְנִית . שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 שָׁלֵם חֵלֶקחֵלֶק 6 דֻגְמָה האם יש עוד אפשרויות ? דִיוּן : דִיוּן בפעילות 11 מומלץ להציע לתלמידים להיעזר ב- 6 חפצים או דסקיות ולהפריד לשתי קבוצות באופן פיזי לפני שמציירים . בִּשְׁבִיל הַחֲוָיָה מי החלקים בשלם שלנו ? • יושבים בקבוצות של 5 – 7 תלמידים . • בכל פעם אומרים מאפיין אחד, וכל מי שמתאים למאפיין זה נעמד . דוגמאות : כל מי שלובש חולצה אדומה, כל מי שהוא האח הקטן ביותר, כל מי שמגדל כלב, כל מי שבחוג ספורט . • הקבוצה מציינת בכל פעם מה השלם ומה החלקים . כַּמָה פְּרָחִים בְּכָל עֲצִיץ ? א . שָׁלֵם וַחֲלָקִים 9494

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר