עמוד:155

כָּל חֶרֶק עוֹבֵר דֶּרֶךְ מְצֻלָעִים מִסוּג אֶחָד . 5 . עִזְרוּ לְכָל חֶרֶק לְהַגִיעַ אֶל הַפֶּרַח הַמַתְאִים . מְחֻמָשׁמְרֻבָּעמְשֻׁלָשׁ מְצֻלָע שֶׁיֵשׁ לוֹ 4 צְלָעוֹת נִקְרָא מְרֻבָּע . מְצֻלָע שֶׁיֵשׁ לוֹ 5 צְלָעוֹת נִקְרָא מְחֻמָשׁ . דֻגְמָה מומלץ לבקש מהתלמידים לזהות מרובעים ומחומשים בסביבה ולבנות מרובעים ומחומשים ב . סוּגֵי מְצֻלָעִים 155 בעזרת הרצועות הירוקות . הרחבה מצויה במדריך למורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר