עמוד:168

• מה משותף לצורות בכל קבוצה ? דִיוּן : • האם תוכלו לתאר כל אחת מהקבוצות בדרך נוספת ? דִיוּן עִם הַמוֹרה משתמשים בצורות מעמוד 191 . מבקשים מהתלמידים למיין את הצורות לשתי קבוצות . מַיְנוּ אֶת הַצוּרוֹת בְּדֶרֶךְ אַחֶרֶת, כִּתְבוּ אֶת מִסְפְּרֵי הַצוּרוֹת הַמַתְאִימוֹת 22 . לְכָל קְבוּצָה וּתְנוּ לַקְבוּצָה שֵׁם מַתְאִים . קְבוּצָה ב קְבוּצָה א הַצוּרוֹת : הַצוּרוֹת : שֵׁם הַקְבוּצָה : שֵׁם הַקְבוּצָה : עֲבוֹדָה בִּקְבוּצוֹת חשוב לשים לב ששמות הקבוצות שהתלמידים בוחרים מייצגים את דרך המיון . ב . סוּגֵי מְצֻלָעִים 168

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר