עמוד:166

שאלות . 1 מהי מטרת הקטע הנחיות לכיבוי אש ולהתנהגות במקרה חירום ? סמנו את התשובה הנכונה . א . ללמד את הקוראים כיצד מגישים עזרה ראשונה במקרה של ff רפות . ב . להנחות את הקוראים כיצד לפעול במקרה של ff רפה . ג . ללמד את הקוראים כיצד למנוע ff רפות . ד . להנחות את הקוראים להישמע להוראות צוותי הפינוי . . 2 העתיקו מתוך הטקסט משפט שבו מוזכרים אמצעים לכיבוי אש . . 3 לפניכם 3 משפטים . האם הם מנוסחים כהוראה ? סמנו ליד כל משפט כן או לא . א . עם גמר העבודה נותק הציוד : מחשבים , תנורים וקומקומים . . 1 כן . 2 לא ב . הודעה תישמע במערכת הכריזה . . 1 כן . 2 לא ג . בזמן פינוי אין להשתמש במעליות . . 1 כן . 2 לא . 4 קראו את סעיף 3 ד . ' נסחו הוראה המתאימה לתוכן של סעיף זה . . 5 קראו את ההוראות הכלולות בסעיף מס' . 1 האם לדעתכם סדר ההוראות בסעיף זה הוא חשוב ? הסבירו והביאו דוגמות . . 6 לפניכם שני פעלים מן הקטע . כתבו לכל פועל 3 מילים מאותה משפחת מילים . א . הפועל סיעו ב . הפועל אתרתם

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר
© מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית