עמוד:25

פעילות 5 מומלץ להסב את תשומת לבם של התלמידים לשימוש ב0– וב . 1– לדוגמה : בסעיף ב אפשר להשלים כך : . 560 - 5 - 0 בסעיף ג אפשר להשלים כך : . 1 × 8 × 111 בסעיף ד אפשר להשלים כך : . 999 : 9 : 1 הנה עוד כמה דוגמאות לאפשרויות שונות בסעיף ג : 222 × 2 × 2 = 888 2 × 4 × 111 = 888 8 × 3 × 37 = 888 עמוד 32 הפעילות שבעמוד זה משמשת חזרה על מושגים שנלמדו בעבר : מספר פריק ומספר ראשוני , סימני התחלקות , מספר זוגי ומספר אי–זוגי , תוצאה בקירוב וחילוק עם שארית . אפשר להציע לתלמידים לבצע את הפעילות בזוגות ולסכם אותה בדיון כיתתי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר