עמוד:60

יחידה 4 מדברים על רגשות בבית-הספר ועם המשפחה משך הפעילות : 45 דקות . הרעיון : התלמידים ישתפו את סביבתם הקרובה בחשיבות של זיהוי הרגשות של עצמם ושל אחרים . המטרה : לבחון רעיונות ליישום פרק הרגשות מחוץ לכיתה : בבית-הספר ובבית . ציוד וחומרים : 5 בריסטולים . מבחר כלי כתיבה ( עפרונות צבעוניים , טושים . ( דף לתלמידים : כותבים מכתב ( ראו עמ' , ( 154-153 כמספר התלמידים בכיתה . ( אופציונאלי ) מהלך הפעילות : הזכירו : בשיעורים הקודמים דיברנו על רגשות מסוגים שונים , על הקשר שלהם לאירועים במציאות ולמחשבות שלנו . היום נסכם את מה שלמדנו על רגשות , ונחשוב על רעיונות להעברת המסרים שלמדנו לשאר התלמידים בבית-הספר ולבני המשפחה . פעילות : מה למדנו על רגשות ? 10 ) דקות ( . 1 ( בזוגות ) התלמידים יענו על השאלה : מה למדתם עד עכשיו על רגשות בתכנית הזאת ? . 2 ( במליאה ) רכזו את הכיתה , וכתבו על הלוח את מה שהתלמידים למדו על רגשות : א . כל הרגשות חשובים . ב . יש קשת רחבה של רגשות . ג . לפעמים אנחנו פוגעים ברגשות של אחרים בדברים שאנחנו עושים או שאיננו עושים . ד . אנחנו צריכים לתת ביטוי הולם לרגשות שלנו . ה . כאשר אנחנו כועסים , יש דרכים רבות להירגע . ו . אפשר לכעוס מאוד - בלי לפגוע באחרים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר