עמוד:80

. 11 ( עבודת בית ) התלמידים יחשבו בבית ( ויתייעצו עם ההורים ) על רעיונות נוספים להתנהגויות שכדאי לעודד ולהתנהגויות שכדאי להימנע מהן . . 12 לאחר השיעור מיינו את הרעיונות של התלמידים , והכינו טיוטה ראשונה של רשימת כללי התנהגות שתתאים לכיתה שלכם . כאמור , את הנוסח הסופי תנסחו עם התלמידים בשיעור הבא . סיכום הפעילות 10 ) דקות ( . 1 הסבירו : כתבתם היום דוגמאות לשני סוגים של התנהגויות - התנהגות מתחשבת והתנהגות בלתי- מתחשבת . . 2 שאלו : א . אילו תכונות ואילו התנהגויות של אכפתיות יש לכם ? ב . איזה סוג התנהגות בולט יותר בכיתה שלנו - מתחשב או בלתי-מתחשב ? ג . האם ההתנהגויות הבלתי-מתחשבות קורות יותר באזורים מסוימים בבית-הספר או בזמנים מסוימים ? ( למשל : במגרש הספורט , בהפסקה ( . ד . מה לדעתכם גורם לנו להתנהג בחוסר אכפתיות זה אל זה ? ה . ראינו שלכולנו חשוב להרגיש שאנחנו חשובים לאחרים . ראינו גם שהתחשבות יוצרת אווירה נעימה יותר של קרבה , של אמון ושל כבוד . איך נוכל לעודד התנהגות אכפתית ומתחשבת ? אפשרויות הרחבה : . 1 המשחק "הקשבה , "אמפאתית בתוך אתר דיאלוג עם אופק . . 2 הפעילות "לשים את עצמנו , "במקומם בתוך אתר בין הצלצולים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

שגרירות ארה"ב בישראל


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר